Cursor by www.Soup-Faerie.Com
rachel_luilui
read my profile
sign my guestbook

Visit rachel_luilui's Xanga Site!

Name: ::` Rachel "
Birthday: 3/5/1991
Gender: Female


Message: message me


Member Since: 3/16/2005

SubscriptionsSites I Read
bearbbbb
tweetyprince
KELKELKEL12
iris_nana713
kisslk
Danicee
aryi__X
TsZChInG_0v0
man_avril
con_cloud
yokamooo
arleeshanshan
stephen0625
wingwing_0625
toroo
allinjesse
sglover
leungwinghang
Sze_222
g_lwt
celia826
PPPPPPPPPKLI
BearXPear
yeexgigi
cyjurason
yuiz_stage
macylaw
jaaapc
briancch
Santrice315
fatwing0504
keyoyo
kiki_chan623
K1_tobii
R_ky6
conanXkeroro
karyling05
ki423
re__member
lavender12251225
leticia_ng
kwan_qq
apple_wong1019
hocake_727
tszkwan822
sailorbiscult
mil720
siucrab
fatcat928
bowieSY
bobo0508
nicnic0130
lilymama2000
natureamy
tzsling
adrianccy
MaN_mAn_0907
kayan201314
priscilla328
air_particle
ceciliacyan

Blogrings
Luver.fdzzzzzZzz
previous - random - next

_ __RusH`deVotioN
previous - random - next

S.H.E
previous - random - next

CDGFSS 4E-5E~(06-08)
previous - random - next

we ❤ octopluss
previous - random - next

CDGFSS 08-10 6C-7C純數理班
previous - random - next


Posting Calendar

|<< oldest | newest >>|
view all weblog archives

Get Involved!

Suggest a link

Recommend to friend

Create a site

Tuesday, June 02, 2009

5-30

真係好耐無見
4274_1154845984888_1039832893_470885_2764954_n
仲返左太古冒險玩 
雖然細左好多但有踫踫車 =D
4274_1154846024889_1039832893_470886_3181108_n 4274_1154846064890_1039832893_470887_3085852_n 4274_1154846184893_1039832893_470890_6953154_n


Thursday, May 21, 2009

多謝Keith 起e-class send 比我依篇野
成日都話戒可樂.. 但係都戒唔到 T^T
夏天要戒可樂真係好難....
但我會努力嘗試
-V- ....
所以我決定批準自己一星期只可飲一次 =]
今日飲左啦, 所以未來六日都唔會飲 .\_/.!!


狂飲可樂或致癱瘓

(星島)2009年5月20日 星期三 15:36

希臘    一項研究發現,每天狂飲可樂可能會導致肌肉乏力、心跳失調,甚至癱瘓。事緣飲用大量可樂會導致低血鉀症,血中鉀水平急降,部份人的症狀不一,由輕微的肌肉乏力、便秘以致癱瘓不等。

希臘約阿尼納大學( University of Ioannina)研究人員在《國際臨床實習個案》(International Journal of Clinical Practice)上撰文指出,有病人每天飲兩至十公升可樂後,便出現上述症狀。

其中一名二十一歲孕婦每天都飲三公升可樂,出現疲倦、失去食欲、經常嘔吐及心律不整。驗血發現,她血液內的鉀水平過低。另一名孕婦過去十個月日飲七公升可樂,之後出現肌肉乏力,並患上低鉀症。

另一名澳洲    農民過去四年每天飲四公升可樂,之後日飲十公升可樂,之後血中鉀水平急降,肌肉無力,但病人在戒飲可樂後都可以很快回復正常。

因此研究人員告誡家庭醫生,一旦發現病人出現肌肉乏力問題,便應注意,看看是否和狂飲可樂有關。


Sunday, May 10, 2009

母親節快樂!
星期六陪媽媽逛街
今日全家去姑姐家慶祝母親節=]

CIMG6359新影像
買了媽媽最愛的紅玫瑰
真花mix假花!

DSC00215
還有蛋糕
但是粉紅色那個盒的味道就 .. =V=


Friday, May 08, 2009


n709851555_2078875_8065562n709851555_2078880_313928
有一天班會活動
為RIVER SIR 慶生 
然後集體去睇戲! 新宿事件!!
如果唔係因為呀SIR...
我諗我一定唔會睇依套 =W=

另外又有一天放學
同林欣去睇"地球毀滅密碼"!
好好睇..
不過D 天使好恐怖呢..

DSC00596DSC00597
又有一天
俾剛去完CAMP 既細佬嚇親...

DSC00634
又有一天是外公的生辰
很難得跟表哥表姐可以聚聚

DSC00647 
在前幾天
恰巧朱fin 帶莎莎到寵物店洗白白
就去左同佢玩


尋日上晝冇返學
因為前晚媽媽俾左粒唔知咩止鼻水藥我食..
勁有睡意~~~
下晝返左學...
跟住一返屋企又訓..
晚上十一點醒返, 十二點又訓
尋日全日真正醒左既時間唔夠六個鐘 =V=...


Sunday, April 12, 2009

還有4月9日生日的YOKO
在4月8日晚上舉行的生日PARTY!!
n652686557_2887284_4125064 n652686557_2887274_8154886
n652686557_2887286_6255831
 



Next 5 >>


<bgsound src="http://bbs.liaohe.net.cn/UploadFile/2005-7/200575143752755.wma" loop="infinite">